Notis #022

Posted by 510bluebird | Posted in | Posted on Friday, July 02, 2010




- mulai hari ni, aku akan gunakan ketiga-tiga file hosting ini iaitu Rapidshare, Megaupload & Hotfile.

- ni oleh kerna membe2 aku slalu komplen sbb susah nak donlod guna Rapidshare walaupun diorg guna premium acc. antara major problemnye ialah link putus connection. so, aku buat 2 alternative iaitu Megaupload & Hotfile.

- btw, sapa-sapa yg nak beli acc premium mana-mana hosting tersebut, aku sarankan korg pegi website ni, Ourdownloader. sebabnye...? korg boleh siasat kat sini.

- ni satu lagi masalah. selepas dpt feedback drpd membe2 aku yg jadi follower blog ni, diorg menghadapi masalah bile nak donlod menggunakan Mediafire.

- antara masalah-masalahnya ialah:
* slalu connection putus.
* tak dpt bukak website mediafire sebab 'berat'.
* pc/laptop hang masa browse website mediafire.
* byk file corrupt lepas donlod.
* byk makan masa untuk upload file ke mediafire (bleh amek 1 jam=1 file)

- oleh itu, dengan muktamadnya, aku akan stop gunakan mediafire sebagai file hosting aku setelah mengambil kira masalah yang timbul kepada uploader/downloader blog ini untuk kesejahteraan dan keharmonian kita bersama.

Sekian. Terima Kasih.

APTX-4869
pemilik
padloque.blogspot.com
analoque.blogspot.com
Aduan Rakyat

p/s:
jika anda ada sebarang masalah @ komen, sila postkan komen anda di ruangan komen yang disediakan.

"Majulah Blogger Untuk Negara"

Comments (2)

Alamak.. MF dah x de lg ke pas nie..
x besh laaa... huhuhu..

ade...
tp kene pandai carik le...
hehehe...

Related Posts with Thumbnails