Notis #013

Posted by 510bluebird | Posted in | Posted on Monday, October 26, 2009

28 - 10 - 2009


ya...
tarikh kat atas besar makna nya kat aku...
bukan besday aku mahupun awek aku (awek aku...?)...
tapi tarikh aku akan memulakan peperiksaan akhir...
nebes2...

so...
lepas post Liverpool - Man Utd (heh heh heh...) ni, aku akan cuti posting komik...
skrg da stat bz baca komik buku lak...
akibatnye, aku da takde mase nak scan2 komik...
da la carry mark kat tgh2 je sume subjek...
hadoyai...

conclusion...
last paper aku 13 november...
rasenye mase tu aku da stat cuti...
pastu stat posting komik2 balik...
ok...?

p/s:
you'll never walk alone...
heh heh heh...

Comments (2)

yearh, u never walk alone...

owh..
peminat liverpool rupanya..ha3.

good luck 4 exam..
carry mark aku pun lebih kurang macam ko je,..ha3

Related Posts with Thumbnails